11 October 2010

Pelengkap Hidupku Guitar Chord


Pelengkap Hidupku  (Eren feat Romi)

 Am              Em            F                 C
Aku bagai laut tak bertepi dan tak berkarang
 Dm              E            B7                   E
Aku bagai bintang yang tak ditemani malam
 Am              Em           F                  C
Melihat dirimu ada senyum canda dan tawa
Dm              E            B7                   E
Yang membuat aku tak ingin pergi darimu

  C                              G
Teringat janji lamamu kepadaku
  F       G      C       G
Teringat aku teringat
  C                            G
Teringat saat kau masih ada di sini
  F           E             Am
Temaniku sepanjang hari

   Dm                     G
Bila kau pergi jauh ingatlah aku
   C                         F
Bila ku di sampingmu peluk tubuhku
    Dm                     E
Bila kau rindu aku panggil namaku
    Am                  A
Ku datang menemuimu

   Dm                     G
Peluk erat jasadku jangan lepaskan
   C                         F
Tetaplah kau di sini arungi malam
    Dm                     E
Karena hanya dirimu belahan jiwa
    Am                  A
Pelengkapku di dunia

end : Am~

p/s: aku tercari cari chord lagu nih nak wat goreng tika mood jiwang datang..aishh tak ada laa pulak !  soooo..aku pun cari la chord dia SENDIRI! haha bangga sikit laa,tapi simple chord je pun =)
  

2 comments:

Anonymous said...

HEBAT!

CikAndante said...

wah pandainya :) nanti main gitar rujuk sini :P