29 December 2010

F untuk aku,A+ untuk rayban


Aku rasa hari ni aku hot jalan mana mana orang pandang. Ronggeng lah aku ke BB tadi sambil melaram dengan cik rayban pink aku. Aku pakai sebab mata aku sakit hokay. Lalu aku selitkan dia di atas kepala. Aku jalan dengan penuh semangat tak pandang orang dah *rabun,aku tak pakai lens (infection mata). Yeah aku gerak kan badan ke kiri dan kanan. Aku terus terusan berjalan dan jalan dan jalan lagi. Begitu angkuh rasanya mempunyai rayban ori di kepala (belagak sangat) . Rasa macam muka bercahaya. Semua orang rebut nak snap gambar aku *konon laa.

Namun apakan daya orang kata orang angkuhbelagaksombong selalu rugi. Peristiwa hitam yang meragut nyawa cik rayban aku. Di eligator,err elevator. Ehh eskelator lah! Hah di situ aku konon nak memerhatikan diri sendiri di cermin atas,aku dongakkan kepala. Ye,aku dongakkan KEPALA. Hah melayang jatuh cik rayban aku,bukan kat kaki aku. Jatuh la dia nun bawah sana *setingkat aku lari. Aku berzikir banyak banyak,berzikir dan terus berzikir *tipuu. Aku kutip dia,simpan dalam beg.
dah di baik pulih :)


Sumpah gua MALU der! Rasa macam nak selubung muka. Mula mula ibu senyum,lepas tu dia bantai gelak kuat nak mati pulak haa. Aku pula terus terusan di bahan. Aku sabar. Tak apa. Err tapi aku rasa pak guard tadi pun pelik je pandang aku lari lari kutip barang. Terus aku rasa hilang hensem *sigh. Moral of the story,belilah barang yang ori sebab memang tahan lasak. Cik rayban dah pun aku pulihkan sendiri.




  

No comments: