12 June 2011

Rasa.


Soal kata lidah boleh bohong.
Soal rasa lidah tak boleh bohong.

google

Kalau soal hati pulak macam mana?
-.-

Complicated lah awak.

14 comments:

Mehmed - said...

promote mee segera ke? ahaks!
hati berkata didalam,tuan punya jiwa yang tahu..kau sudah bermusim bunga kah? heheh!

pemuzik jalanan said...

Haha aku lapar la med.
Haa tengok kau salah tafsir soal hati tu.
Kihkih. Makan yuk :p

ghost writer said...

soal hati..langsung lidah jadi kelu.haha

sudah jatuh cinta ker?

cik ciput said...

soal hati jawab sendiri la..hehe..

aii, ada yg datang menjentik perasaan ke?haha..

pemuzik jalanan said...

@ghost writer
Kihkih ;p
Manaa adaaa.
Aku kan setia tunggu kau je haha.

@cik ciput
Apa barang jentik jentik kak.
Haha takda la. Lapar je hikhik haha

KHRLHSYM said...

soal hati kata mi sedaap tu murah. haha.

PrmpnDkwtMrh said...

soal hati berbohong-bohong.

lol~

ghost writer said...

nih yang aku mula lembik lutut nih...

haha!

ENCIK TIKUS said...

ohoooo~... i need somebody to love~

pemuzik jalanan said...

@KHRLSHYM
Haha anda punya paling tepat padat lagi betul. Kot, kihkih.

@PrmpnDkwtMrh
Bohong yang melampau kan.

@ghost writer
Ahh tak perlu over haha

@ENCIK TIKUS
Jangan nak jadi bibir sangat la kan haha

Kisah Hati said...

soalnya hati sukar dimengerti... :)

pemuzik jalanan said...

@Kisah hati
Um ye agak sukar :)

AkuMuzikFilem said...

soal hati, dari mi sedap, baik makan kedai. hikhik

pemuzik jalanan said...

Haha duit cukup makan mi sedap je la pulak kan.