21 August 2011

Sekilas ikan di laut, dah tau jantan betinanya.


Kakak, kenapa dah kecik nih? Tak makan ke?
Manaa ada,samaa je laa ibu.

Eleh, jangan tipu ibu laa. Orang bercinta macamtu lah.
Manaa ada! Akak tak main cinta cinta nih.

Eceh, rindu cik abang lah tu. Angau dah nih anak ibu nih.
Akak dengan dia kawan je ibu, takda takda. 

Mula mula kawan laa, nanti?
*Diam

Ibu pun pernah muda, ibu tau laa kakak *senyum.
Ntah. Kalau adaa nanti adaa laa ibu. Tunggu jelaa. Akak muda lagi. Lambat lagi.

Yee, tapi takkan laa takda rasa apa apa kot?
*lari


Gua jadi penunggu setia jela sekarang ni. Bye.

8 comments:

hanaahmad said...

ashane ni adik dah langkah bendul akak. ekekee. malu2 la turrr...

cik ciput said...

mak2 mmg cenggitu...xyah ckp, dia dah tahu..hehe

*aiyok..mak dh tau..how?

FitriMokhtar said...

syud syud makin nakall. :p

- elina - said...

cakap dekat ibu ,

bulan puasa kan. sbb tu jadi kecik.

hehe

pemuzik jalanan said...

@hana ahmad
jangan risau, awak dulu eh.
sayaa tunggu awak hee.

@cik ciput
hee ibu dah lama tau, tapi dia lek lek jee. pandai pandai jaga diri ibu pesan. hee

pemuzik jalanan said...

@FitriMokhtar
Ehem ehem,hai awak.Haha, aku pulak nakal. Kau laa. Ish huu.

@-elina-
Kau jeles dengan aku kan dik. Eceh awesome pulak ada adik, selalu aku panggil orang kakak. Haha

Edy said...

terbaek! hahahahaa.

kau mmg sah ada sisi comel yg org lain tak nampak. aku dah nampak! kahkahkahkah!

pemuzik jalanan said...

@Edy
Haha diam diam kalau kau dah nampak. Rahsia haha.