04 September 2011

Kembali.


Baru iteww sedar yang iteww tak wish raya pun dekat u'olls kan. Isk! Maaf. Iteww busy. Busy layan perasaan. Ah macam haram cakap iteww bagai nih. Okay, di kesempatan ini aku nak ucap selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin, luar dalam, kiri kanan. Aku ada benda nak kasi tau jugak. Benda penting nih.

Entry entry yang berbaur rasa jiwang keterlampauan tahap maksima tu kan. Err, aku..aku rasa aku kena hack. Takpun aku tulis dalam separa sedar. Bukan, bukan aku tuu. Hee. Jadi aku rasa aku nak cari balik minah hensem dalam diri nih. Tak best lah rasa camtu.

Aku sedar dah. Sekarang aku nak buat tranformasi. Nak buat comeback la kiranya. Ececeh. Aku rindu aku yang dulu. Aku yang awesome, yang macho, yang hensem, yang suka paw orang, yang sukaa makan banyak banyak. Korang pun rindu aku kan. Aku tau..

Sempena hari raya yang mulia lagi suci nih, aku nak isytiharkan yang aku dah bebaskan diri daripada perasaan yang sering membelenggu diri. Kot... Lepasni entry jiwang di haramkan. Hue hue. Tapi kalau pasal abam anuar zain takpa. Alolo comey jee.

By the way, speaking tau u'olls. Haa, duit raya tahun ni banyak jugak aku dapat. Cis awet muda rupanya. Aku kasi tips tau, jumpa orang tua salam sambil buat muka kasihan. Mesti dia kasi punya. Lepastu nanti dia akan tanya sekolah tingkatan berapa. Kau senyum sumbing sambil cakap dah masuk universiti. Haha, usha muka dia. Sumpah muka nyesal jee.

Kalau boleh aku nak cover lagu raya khas untuk awak awak semua. Tapi di sebabkan dari lahiriah lagi aku terkenal dengan sifat malu. Lain kali jelaa. Hik! Bye. Selamat Hari Raya :)

Nyibuk nak ngendeng blog aku jugak.



9 comments:

ENCIK TIKUS said...

gedik !

Unknown said...

hehehe. selamat hari raya.

hanaahmad said...

dah jiwang tu buat cara jiwang la budak besar! hahaha. nak amek duit raya seposeng! kih3

Edy said...

:)

cik ciput said...

haha..ala, hensem2 pon, kekadang kena jiwang gak dik!hahaha.baru la terasa dlm hati tu ada taman.. =)

*eh, selamat hari raya! =p

pemuzik jalanan said...

@ENCIK TIKUS
Jeles letteww.

@dayya
:) selamat selamat!

@hanaahmad
Eh tak jiwang pun, mai sini org belanja aiskrim.

pemuzik jalanan said...

@Edy
Baliklaa cepat weh.

@cik ciput
Tak macho la kak jiwang sangat. Hee kak duit raya?

Mehmed - said...

ada jiwa mesti ada jiwang..salam raya untuk kau,pergi makan coklat..Ahaks!

weh yuha..gambar kau kah itu? cute gak

pemuzik jalanan said...

@Mehmed
Aih, kau nih jangan la buat lupa. Duit raya aku mana?

Ntah, tak tauuuu ahaks!