08 January 2012

Masa lu dah habis bro.

Nampak cam minah langsi tak aku buat tajuk gitewww? Jap jadah hapa maksud langsi pun aku tak tau sebenarnya tau. Aku dah kata aku nih minah suci, otak jugak hatinya. Lagi pun aku sedang masih terus mencuba nak jadi matang. Awesome kan?

Susah la nak jadi matang. Jadi matang tu wajib ke? Sebenarnya lagi, aku takda la tak matang pun. Fikiran aku ni matang tau. Korg apa tau. Im not a kid anymore! Hik. Walaupun aku suka makan aiskrim dan makan comot tak hengat. Tunggu nanti aku cuba perbaiki diri.

Cuti tiga bulan dah habis bro.....

Perasaan yang sama datang balik. Tak suka la duduk jauh jauh. Ohkayyyy, takda la jauh mana. Tapi, tak suka. Sampai bila nak duduk dalam comfort zone pun aku tak tahu. Sampai bila nak sedar yang awak tu dah besar dan perlu ada rasa tanggungjawab kat diri pun tak tau. Sampai bila nak hidup asyik bergantung pada orang lain pun tak tau.

Terima hakikat, diri dah dewasa. Tak malu aihh...

Hello uia! -.-

8 comments:

si ngokngek said...

sedarlah wahai manusia engkau telah tua..HAHA*ecewah

nk berubah menjadi matang tue mmg susah..senang-2 jd diri sendiri ja lah:))hee

LelakiSemalam said...

slow2 pasti boleh...

APi said...

selamat menuakan diri..
keh3

hanaahmad said...

belajar rajin2 adik puaka. nanti kakak sakit siapa nak rawat? awak juga kan. ;p

syafiqakarim said...

wa pun da dewasa.

Syf serabai. said...

tua, tapi hati tetap muda.yedak? hehe

pemuzik jalanan said...

si ngokngek- A ah jadi diri sendiri la senang hati :)

Lelakisemalam- Baikkk!

APi- masih mencuba

Kak hana- Hihi, sayalaa rawat!

syafiqakarim- sama kita :)

Syf- sep sikit! Betul betul.

cik ciput said...

best hape balik uni..hehe...karang dah keje nnti, baru taw zaman belajar la yg paling serunuk tahu? ;p