11 June 2012

Terima kasih.


Satu, untuk hidup yang semakin celaka.

Dua, rasa serabut yang sibuk sama.

Izinkan aku mencarut sekali cuma.




14 comments:

Anonymous said...

mohon berzikir sekarang.

*peluk adik*

miza kimbum said...

ya,aku setuju juga dengan anon di atas,jgn turut kan rasa itu sangat,ya



*tenang*

pembaris said...

"mak..kakak ni sebut babi.."

"nanti mak cubit dia..."

- elina - said...

*slap on your face*

alaa.
kata hensem.

mohon bertenang. dan aku tahu, kau tahu apa yg boleh buat kau tenang.

pemuzik jalanan said...

Kakak- Peluk kuatm jangan lepas.

miza- ada masanya rasa macam nak layankan rasa celaka tu.

pembaris- *tumbuk awak*

elina- kau tau apa yang aku tau atau kau buat buat tau tentang rasa yang aku sendiri tak tau? Rumit kan.

Anonymous said...

kecelakaan itu bakal menambah kedewasaan..
kau perlu sedia untuk itu.. =]

intan.maisarah said...

hidup semakin celaka bererti hidup semakin menarik untuk ditempuh..

wasabi onee-san said...

Hidup masih ada harapan..
Dun give up yea. Yg celaka itulah mengajar kita ketabahan ^^

okta said...

saya suka anda mencarut. :p

Päk Läng said...

oh...baru kutahu, ini gajah ber-evolusi

*peluk jgak lah...eh

hihi :p

pemuzik jalanan said...

Api- Jadi dewasa maknanya bakal berdepan dengan ari-hari celaka? Gila.

intan- Saya..seronok sangat dengan hidup. Seronok!

okta- Suka? Akan saya selalu carutkan awak nanti.

Pak Lang- *peluk* sekarang awak adalah siluman.

Edy said...

ini post kau paling tak appropriate.

hek eleh..

lek ar..

EZAN IDMA said...

*urut dada*

pemuzik jalanan said...

Dii- Lek la ni. Heh.

Kak ezan- Eyp,sesikit je dah hihi