25 November 2012

My bad.


Maaf kalau sepertinya aku bermain dengan hati kalian.
Selalunya, cerita ini akan berakhir dengan aku sebagai gadis berwatak jahat.
Selalunya, begitulah.

Sebab itu, awal lagi aku dah bilang.
Jangan senang-senang jatuh sayang pada orang.
Jangan sampahkan hati.

Jangan salahkan aku.
Salahkan diri sendiri.

Seriously, i don't have any intention towards you.
If trying to be good makes someone bad than
i won't wanna be one.

This lovey-dovey thingy is seriously not my things.
Seriously!

And yes i do feel bad.
If it's really my fault do blame me.
Should i say sorry?
If it's make you feels better then, im sorry.

Mungkin aku tak faham
Aku sendiri punya masalah tentang hati.

Tak seronok kecewakan orang ni.
My bad? Fine, my bad.

Cukup dua, aku tak mau tambah lagi.


7 comments:

Anonymous said...

fokus la fokus!

yang dua, sila kurangkan jadi satu.

;p

pemuzik jalanan said...

Kambing. Hahaha malas fikir, bukan penting lah gilaa haha

asip محمد said...

semalam gua tengok rise of the guardians.. gua rasa quote dari north(santa claus) tu sesuai untuk lu.. "what is your inside? everybody got their inner thingy"

Felly Sophia said...

Saya tahu rasa macam mana bila buat orang kecewa. Tapi pasti, ada sebabnya kita buat begitu.

Päk Läng said...

dik jah...dik jah...dik jah

SaddLone said...

baru dua kot, kosong bayak lagi.kah kah

APi said...

fuh fuuh fuuuh..
inilah dia rupanya.. =O