07 January 2017


1. Minggu pertama persekolahan berlalu dengan agak baik.

2. Dua hari pertama persekolahan adalah neraka buat saya. Habis waktu sekolah, saya terus terduduk dengan muka pucat seperti orang hilang nyawa.

3. Masih seorang yang senang dibuli di tempat kerja.

4. I just want to be respected. But, it's really difficult to say no.

5. I get tired over everything. Of living too.

6. Mula faham yang, kita takkan dapat semua yang kita nak dan bukan semua orang mampu penuhi kemahuan kita.

7. Saya harap saya mampu jalankan tugas saya sebagai guru dengan baik.

8.  Someone asked me to live out of my comfort zone; seolah-olah saya tidak berusaha dan tak pernah berubah langsung.

9. I'm now a better me (it's just that, sometimes I do hate life).

10. Kesedihan masih berusaha keras untuk menjadi sahabat terbaik saya.

11. Masih seorang gadis yang dirisaukan.


I nearly gave up on life once, I know I can do better.
Cheers.


No comments: