09 October 2010

Sharing is caring

Dei dei! Yenna?
Hah susah betul bila hidup dengan minah minah kepoh
yang kerja mereka tak habis habis nak menyelak kain orang korek cerita sana sini
Memang pengganti CNN wa cakap lu!
Kau pok pek sana kau pok pek sini
Sini kau share sikit ,sana kau share sikit
Ohh yelaa!
SHARING IS CARING?
GRR! tak paham lah aku
Apa kata kau jadi part timer kat gerai mak minah nasi lemak tu
dapat jugak untung wehh!

HAHA?
Okay kita think positive ehh..
Niat kau nak bantu orang? AISHH tak perlu laa 
Pandai pandai la mereka 
Kalau dia rasa nak kau bantu mesti dia cari kan?


p/s : NO GOSSIP please!
thank you =)

4 comments:

nhari.wani.raja said...

yess awak.
tepat skli 100%
kadang bukan suma bnda boleh
di'sharing is caring'
hmmmm
><

amira syuhada said...

YESS! khas untuk merekaa laa makcik~ -,-" huu

FatinHusnaKamaruddin said...

hahah
comel gila ayt :)

amira syuhada said...

huu ayat lapik laa husna.. =)