14 January 2011

Sikit berubah.

Lepas habis kelas fardhu ain, aku chow. Gerak midvalley sorang diri. Dua minggu tak lihat dunia luar. Sebelum pergi,sempat aku tengok pak guard kita paling hensem. Aku pecut laa der, mau tetiba dia tahan aku mintak tunjuk outing card nanti. Cehh -.-"

Bas nombor dua belas aku pakai bantai naik. Ramai budak naik aku ikut jelaa. Lima belas minit yang teramat bosan berlalu,aku nampak mid dari jauh. Err dah sampai ke,bas ni tak berhenti ke,apa nak buat nih. Okay ramai turun! Aku ikut turun. Aku tawakal jelaa. Niat kena suci baru sampai dengan selamat.

Masuk mid,aku rasa macam tak berapa best macam semua orang kata kata sikit dalam hati. Tak laa ni sebab aku pakai jubah wehh! Rasa macam pelik sikit kot kih kih. Malu sebenarnya,macam tak stylo pulak. Tapi bangga la buat apa la nak malu kan *istigfar sikit. Bila aku jalan lagi aku fikir kan bagus macam ni. Satu hari nanti aku nak jadi betul betul macam tu.

Haa kan ada hikmah masuk uia tu.
Ntah ntah satu hari nanti
corat-coretsipemuzikjalanan 
pun tak wujud lagi.

2 comments:

ifamastura said...

nak jadi lone ranger macam sy ke ?
btw, beli tak novel tu !? :D

pemuzik jalanan said...

Dah memang sedia lone ranger pun laa awak,hee..nope tak beli :)