23 March 2011

Cinta setengah mati.

Hah bila budak hingusan baru nak kenal cinta.
Macam ni laa.
Ini serius,tak tipu.
Aku suka dia masa aku darjah enam.
Tapi aku kena tahan perasaan sebab muda sangat ni.
Sekarang, sampai sekarang aku tak pernah lupa dia.

Cuba kau kira berapa lama sudah aku tunggu dia?
Macam cerita novel. *sigh
Tapi,dia sampai sekarang masih belum ada siapa.
Aku tau dia tunggu aku.
Tunggu aku habis belajar.
Nanti cepat cepat dia pinang aku.

Masalahnya cinta aku tak dapat restu ibu.
Tak dapat restu semua, seluruh keluarga.
Mereka kata dia dah tua.
Tak sesuai untuk aku.
Mereka kata dia GAY.
Aku tak pernah rasa macam tu.
Argh! Kenapa macam ni.



*sebak



*kecewa



*sedih



*diam



*senyum



*ketawa



Abangnuar tunggu kita yee! :p






















Jangan berani nak ngata dia, aku kasi makan penumbuk nanti! -.-

14 comments:

nhari.wani.raja said...

hahahaha eh sye pye jgk la!
u ade man je, -.-
jgn curang gahahahaha:P

amira syuhada said...

Jangan nak berani amik diaa wuu huhu ;p
Ultraman? Haha *kelakar

ghost writer said...

hello...itu bukan cinta wahai si pemuzik jalanan.itu cuma minat.

FatinHusnaKamaruddin said...

syud
-.-
HAHHAH
xleyh blah ouke!!!
serious

HAHAHHA

amira syuhada said...

ghost: Boo lalala~ Alaa jgn laa jeles ghost! Hee..

Husna: Haha jangan na ngambik dia ehh macik no no ! ;p

zuhaidah said...

saye pun suke die <3<3<3~

amira syuhada said...

Eypp! Apaa nih mana aci..
Aihh hotsetap pulak abgnuar i neh haha..

Edy G-Minor said...

aku taktau pulak kau peminat tegar anuar zain -__-"

amira syuhada said...

Edy: Haaa sekarang baru kau tau kan kan ;p

ds0pie said...

eeeee...tnggi gk taste ko nie...ingt ko mnt kt ane2 bistro 2...haha

amira syuhada said...

dsOpie: oii ane tu kekasih separuh masaa ;p haha

Anuar Zain Wannabe said...

cerita serius. masa aku duk asrama dulu, adik2 junior tegur aku muka cam anuar zain. lepas tu, waktu f4, ada sekali raya rumah sedara, ada makcik tu tegur mak aku, "anak awak ni macam anuar zain la". LOL. haha

amira syuhada said...

@Anuar Zain Wannabe
Ahh jangan kau mainkan perasaan aku. Cukup cukup! Aihh tapi kalau kau betul pun okay laaa haha

AkuMuzikFilem said...

hahahaaha..