22 March 2011

UIA pun ada bistro?

Betul! Aku tak tipu. Ada! Uia ada bistro. Aku selalu lepak sana. Tapi.....bistro sini takda air haram tu. Bistro sini takdaa perempuan pakai baju adik. Takdaa perempuan yang tergedik sana sini macam cacing kena patuk dengan ayam *err ada ke? Haha,bistro sini baikk punya. Adaa ane ramai. Sebenarnya dia ala ala kedai mamak tapi sebab nak kasi gempak kena bagi nama BISTRO ALI.

Waktu awal sem dua dulu aku selalu lepak sana. Best! Aku suka makan "Nasi goreng pedas pedas ala ane, nasi banyak, cili banyak, harga nak murah" -.- Aihh nemang agak harem jugak laa kan? Menu ciptaan sendiri. Aku sorang ja yang dapat tu sebab aku anak emas ane. Asal aku datang ja, ane tengok muka aku aih takpaya sesusah order laa aku duduk ja sambil usha dia kasi aku banyak nasi tak. Kekadang sampai tak muat polisterin! Haha tamak sungguh. Nampak tak nampak tak? Huh!

Tu semua dulu, sekarang dah tak lagi. Mungkin dulu muka aku ala ala Kareena Kapoor. Sekarang nih turun pangkat sikit jadi Priety Zinta. Ane tak minat dia kot kan so dia pun dah malas layan aku. Heh, kalau dah kerja asyik paw orang je memangla siapa nak tahan yedak? :)

Harini satu hari aku tak makan *ini serius tak tipu. Ehh takda laa satu hari sebab tadi aku pi gak la makan, tempat biasa laa. Ane layan aku macam biasa je. Oo sebab hari pertama kot, jadi dia nampak muka aku macam Kareena Kapoor. Amenda aku merepek?

Takda cerita ah. Bosan doe. Nasib laa ada wifi yang aku tak perasan aku dah daftar sem lepas. Kelas pulak tak mula lagi. Roomate busy dating dengan balak. Aku sorang. Amenda? Jadah apa ni weh. Nak pi jalan jalan? Huh memanglaa cfs ni besar sangat kan -.- Duduk bilik duk termenung, ngenang nasib.


Rindu!
kthxbai :(

4 comments:

ghost writer said...

karina kapoor?

preity zinta?

really...?OMG!

bistro tuh mesti Ali punya kan...hihi

amira syuhada said...

Haha jgn tak percaya eh ghost! :D

-.- aihh mestilaa takkan laa pak meon yang punya kot hehh

FatinHusnaKamaruddin said...

hahaha

ane
\ane

manyak rinduuu sama annnneeeee lah

and manyak rinduuuu same awk karena kapppoookkk
HAHA

amira syuhada said...

Haha mari mari!
Ane kasi belanjaa itu tosei laa.

Haha kareena kapoor juga rindu sama adik kecik yg ntah bila nak tinggi.

Erk? Haha ;p sila laa lawat saya kat sini -.-