07 May 2011

Misteri hati.


Lu orang pernah rasa macam perit perit dekat hati tak?
Rasa dia pelik je.

Hati macam nak pecah.
Degupan jantung pulak pada paras tak normal.

 Kadang kadang rasa ada bunga bunga.
Ada masa rasa macam kosong.
Rasa geli geli pun ada.

Asyik senyum sendiri.
Pikiran di awangan.

Amenda ni weh?
Eiuuu.

-.-
gua takut nak iktiraf perasaan ni.
kalau kecewa, parah.


14 comments:

nadieae said...

nanti kecewa, parah.
i love this quote.

- koroe - said...

ehh. dalam hati memang salu ada benda2 macam.

normal lah macam ni.


kecewa hanya untuk orang yang tak kuat. orang kuat panggil pengalaman.

hee

pemuzik jalanan said...

@nadieae
Ehem ep ada pengalaman ke?
Eleh skrg kan tengah bahagia.
Untunglaa :p


@-koroe-
Normal ke? Pelik nih,pelik. Haha.
Okay sebab aku kuat aku tukar la.

PENGALAMAN!

- elina - said...

sila pecaya koroe .
dia bnyk pengalaman.

heh.

ghost writer said...

ehem..ehem..

kat swiss,kat moscow,kat porto,kat belarus..ah,cukup sinonim dengan musim bunga yang menghiasi lanskap bandar-bandar tersebut..

tapi musim bunga kadang2 terhasil di hati..

KakiYangBerjalan said...

love is in the air :)
adatlah kte manusia. dianugerahkan dgn pelbagai perasaan. tak boleh lari. tak boleh elak. tak boleh nafi. just knowing how to control it would be better :D

pemuzik jalanan said...

@-elina-
Ececeh sokong pulak.
Ada apa apa ke. Haha.

@ghost writer
Kau cakap berdasarkan pengalaman eh weh. Uuuu, best ke ada bunga benga dalam hati.
Bila layu nanti pergh makan dalam.

@KakiYangBerjalan
Woaa lu orang semua bab ni memang terer kan. Baik nanti saya control la. Kena tuntut bertapa 7hari 7malan haha.

ghost writer said...

bila layu...kenapa mesti disimpan..singkirkan dan ganti dengan bunga yang baru...kita mau keceriaan bukan...

pemuzik jalanan said...

Haha okay kau menang :D
Bila bunga layu ganti baru! Haha.

Mehmed - said...

kau mungkin sudah diguna gunakan..orang sekarang memang jahak..ahakss..

pemuzik jalanan said...

@mehmed
Kan! Mungkin. Aku pun rasa macam tu ;p
Haa kau eh yang guna gunakan aku.

KakiYangBerjalan said...

gahahahah!
kalau bab ni takde sape yang tak teror cik syud. ade pgalaman ke takde ke tolak ketepi. adehh.

haha senang je bunga dah layu ganti baru. senang hidup kalau gitu. dah layu sekuntum, tanam lagi untuk sekebun! :D elok je bila da nak rosak, senang nak petik yang lain. bahaha

cik ciput said...

cinta kot...ekekeke

pemuzik jalanan said...

@KakiYangBerjalan
Hey ada pengalaman bolehlaaa.
Well nanti saya try petik mana mana bunga eh :p


@cik ciput
Haha nak sebut cin** pun saya takut. Apa lagi nak bercin** ;p

~konon laaa takut haha