21 June 2011

Rindu yang hilang.

Karmila termenung panjang. Kertas kerja yang berselerakan di pandang sepi. Sebatang rokok di ambil lalu dinyalakan. Hembusan asap di lepaskan perlahan. Bawa pergi segala resah. Bawa pergi hati yang hiba. Bawa pergi rasa rindu dalam jiwa.

Argh, perasaan. Kalau terusan di layan parah. Karmila berlalu ke kamar beradu. Mata dipejam rapat. Semoga indah mimpinya malam ini. Selamat malam sayang.

   Rokok sebatang?
*batukbatuk

16 comments:

AkuMuzikFilem said...

jangan ngada2 nak merokok.

dayya dayyanna said...

er. merokok membahayakan kesihatan. ingat selalu.

cik ciput said...

kalau dah fikir yg berat2 sebelum tido, takdenyelah nak mimpi indah malam tu..silap2 haribulan nightmare..hik3x..

**dik, akak tahu kamu takkan merokok..i believe in u =)

pesanan khidmat masyarakat: merokok tak menyelesaikan masalah.. =)

pemuzik jalanan said...

@AkuMuzikFilem
Eh tak cakap pun orang merokok hehh.

@dayya dahanna
Tau tau. Terima kasih :)

@cik ciput
Haha organic chemistry boleh jadi nigtmare tak akak?

Tau kak saya tak buat.
Tapi macam awesome pulak hee.

Okay tak. Tak buat haha.

Mehmed - said...

Weh yuha! kau kenapa? jiwa remuk? main lah gitar.. kau boleh gelak ker? Ahaks!

Edy said...

perghh!

kool gak si karmila tuh. ahakzz!

Asrul "iLham" Sany said...

penulis datang, follow, komen dan mahu berkawan dengan pemuzik

;D

pemuzik jalanan said...

@mehmed
Alah tak bawak gitar ke sini la med.
Ahaks! Tu kira gelak tak? Haa..

@Edy
Aku dah kasi rokok sebatang kan.
Main jauh jauh.

@Asrul "iLham" Sany
Silakan :)

ghost writer said...

pasti indah dan berkabus tebal...

pemuzik jalanan said...

@ghost writer
Indah? Mungkin. Takda pengalaman lagi :)

hanaahmad said...

meh sebatang. jangan dekati walau sekali itu rokok walau sebatang. binasa tahu?

pemuzik jalanan said...

@hanaahmad
Meh meh :)
Alala sekali je boleee laaaaaa haha

hanaahmad said...

nak hamek lempang sedas. sedap? lol~

pemuzik jalanan said...

Alaaa orang tuaa nih chill laa.
Nah rokok sebatang haha :p

*ampun ampun

~Kisah Hati~ said...

erkk... rokok... mcm best je... haha

pemuzik jalanan said...

Haha nak? Try laa baru tau.
Janganlaaa tak best pun. Kot.
Busukk..