02 June 2011

Tarik tali.


Main tarik tali sangat tak awesome.
Bila tali kau lepas.
Sakit tahu?

Sakit!
Di sini.

Nampak?
Im fine :)

Okay,nak layan abam 24;7
Fuuu! -.-

12 comments:

cik ciput said...

adek, ok tak ni?

**mmg sakit..akak tahu.. =(

pemuzik jalanan said...

Okay jee kak :D
Alah benda biasa je nih.
Bagai melepaskan kentut dalam lif.
Haha.

Sakit sikit je,banyak ni je kak hee :)

PrmpnDkwtMrh said...

tarik tali memang sakit.

dah lepaskan tali dan tali tu dah terjentik balik dekat orang yang mula-mula main tarik-tarik tu.

padan muka. hahaha.

ghost writer said...

rasanya lebih sakit pada orang yang masih memegang tali dan kendian rasa sakit...

tembus pandangan aku..

Edy G-Minor said...

wah rara....

kau kini berpijak di dunia nyata eh?
HAHAHAHAAA.

ok, kau boleh layan abam Nuar kau sekarang.

pemuzik jalanan said...

@PrmpnDkwtMrh
Best kan kalau dapat buat macam tu.
Tapi nnt tali ti libas saya balik.
Sakit lagi.

pemuzik jalanan said...

@ghost writer
aku rasa aku laa manusia yg masih berpegang pada tali tu.
mengharapkan ada dia yg akan tarik balik tali tu.

tembus pandangan?

pemuzik jalanan said...

@Edy G-Minor
Ngekk haha selama ni aku berpijak di bumi nyata la.

Aku dah mintak putus sama abam nuar. Busy beno dia kah kah :p

dayya dayyanna said...

tarik tali pun best. gasaklah. masa sekaranglah mahu rasa itu semua. kalau saya, saya tidk mahu rasa bila2 sudah tua nanti. dan saya juga tidak mahu sampai ke mati tidak merasa rasa itu. :)

chill!

pemuzik jalanan said...

@senior
Part mana yg best? Adehh.
Huu pengalaman kan boleh laaa.
Tapi saya pun tanak benda ni berlarutan sampai ke tua.

Mehmed - said...

hye yuha...cinta tanpa bahasa ke? Ahaks! rupanya tali tu belum mengikat kau dengan betul..

pemuzik jalanan said...

@mehmed
Haa? Hee.
Ntahlaa med aku pun tak pasti.
Tali tu yang tak cukup kuat kot.