05 July 2011

Kronik.


Masuk harini kiranya dah dua minggu.
Ya,dua minggu menanggung rindu.

 Dua minggu tak lakukan aktiviti senggama sama.
Ah, tak menahan!

Sayang, tunggu aku.
Minggu ni kita jumpa.
Duduk rumah baik baik okay.

Lepasni, aku angkut jugak gitar nanti.
Ye aku sedang cakap pasal gitar.

12 comments:

Edy said...

Aku tahu kau cakap pasal gitar.



*mata ke atas, tangan ke dada.

cik ciput said...

fuhh..ingatkan senggama apa la tdi..adoii..heart attack! =P

*goreng lagu hepi besday kat akak..hiiiii =)

intan.maisarah said...

untung pandai main gitar

pemuzik jalanan said...

@Edy
Aku tau yang kau tau. Heh.

@cik ciput
Hah awak pikir apa ni kakak. Ish ish.
Hee boleh kak,tunggu saya balik rumah.

@intan.maisarah
takdala untung mana :)

hanaahmad said...

elelelleh....ke ckp pasal saya? ekeke...

dey, bila nak ajarin gwe ni?

pemuzik jalanan said...

Orang tua perasan. Uuu~
Jomlaa, habis sem ni sy cuti 3 bulan.

ghost writer said...

napa tak angkut aku sekali,boleh aku main bass ngan ko karang...ko jangan lupa kau lak amira..

pemuzik jalanan said...

@ghost writer
Aku kena angkut kau datang sini?
Kau nak duk dgn aku kat uia? Haha.
Pun boleeee! kihkih.

WajeeShock said...

haha. Nanti main lg rindu setengah mati! wajeehah vokal utama B)

pemuzik jalanan said...

Haha booyeahhh!
Vokalis lah sangat.
Kasi gegar lepas tu kena panggil dgn principle haha

AkuMuzikFilem said...

oh gitar itu besar dan solid kan. bunyi pun sedap. nyam3

pemuzik jalanan said...

Yummy :D sedap gilaaaa haha