16 September 2011

Stalker.

Aku ada kerja baru sekarang. Yeah, stalking others profile. Stalk manusia yang satu secara serius. Sebab apa? Sebab rasa curiosity yang sangat dalam. Kenapa? Sebab tangan aku gatal pergi search segala luar dalam semata nak tau cerita hidup beliau.

Dan perasaan stalking profile orang sangatlah tak cool. Kau akan jumpa macam macam benda yang boleh kacau hati. Sekarang, aku cuma mau fokus.Fokus untuk satu jangka masa. Cukup. Kau tau aku penat? Penat nak layan karenah hati. Susah jadi perempuan. Aihh..

Lelaki ada masalah hati tak? Kalau aku jadi lelaki awesome tak? Mesti wempitzzzzz wa cakap lu! Haha. Ah, gampang. Lempang nak? Aku nak jadi perempuan ayu sekarang. Cakap biar lemah lembut gitewww. Malas dah nih tahu? Tahu?


Hai, gua cinderella. Jom kenal? Hue hue.

6 comments:

hanaahmad said...

mulai sekarang sila stalk fb jejaka lebih kacak daripada biasa HANA AHMAD. sekarang!

pemuzik jalanan said...

Haha, ngada! Awak bukan jejaka. Harap maklum.

Er okay bos, saya search skrg hik.

Unknown said...

hahah. awwsome!

cik ciput said...

haa..jadi stalker eh skrg? stalk sape?share la dgn kitteww...kih3x..

pemuzik jalanan said...

Stalk awak la kakak. Haha.

pembaris said...

FB saya guna nama sebenar..