14 January 2012

Jiwa.


Kau ketuk pintu hati,
Kemudian kau pergi,

Kau tinggal aku sendiri,
Lemas dalam angan buaian mimpi.

Separuh jiwa kau bawa pergi,
Tinggal jasad kosong hampir mati.


Dalam keaadan separa sedar. Bangkitkan aku dari mimpi!

13 comments:

Cik Yuyu said...

uiyooooo..jangan tinggal daku lahh. nk datang watpe kalau nak tinggai2 dak. huh! :)

Bella Bell said...

separuh jiwaku pergi. hehe.

Edy said...

adoiiii. cheesy beb.
too much cheesy.

hahahaha

ghost writer said...

bila kau separa sedar,kau sebenarnya tak bermimpi,tapi kau mamai,amira.

:)

APi said...

hampir mati masih belum mati..
masih mampu bernafas lagi..

=)

pemuzik jalanan said...

Cik yuyu- Huu itulah!

Bella bell- Separuh ada lagi.

Edy- Ye? Tak kot haha.

ghost- Mungkin aku mamai yang aku rasa semua ni mimpi. Mungkin..

APi- Masih, syukur :)

pembaris said...

bila ketuk pintu bagi salam..sapa suruh tak jawab..

cik ciput said...

siapa dia?siapa?

*meh akak simpankan lagi separuh jiwa kamu..nak?

GrApE@KhAiRuL said...

lagu ke luahan hati yg luka ni?heheh

pemuzik jalanan said...

pembaris-hah! ada benarnya tu :)

cik ciput- haha ah dah kena curi mana nak simpan kak.

grape- ntahla, salah satu mungkin.

Aween Md Zahir said...

sis ! aku suka gila yg ney. sebab terkena pada aku sendiri. dem ! haha

Syf serabai. said...

aku selalu rasa macam ni. :( sob sob

AzwanRamli said...

Bangun...bangun...sambil curah air satu baldi.haaa