04 February 2012

Penakut.

Hipokrit.

Pura pura kuat sedang diri lemah.
Pura pura sabar sedang dalam hati kau memaki.
Pura pura suci sedang kau kotor.
Pura pura sayang suka sedang hati tak mahu.
Pura pura tahu sedang otak kosong.

Kenapa? Sebab takut. Kau penakut.

Realiti..
Kalau takut nak berdepan realiti,
Jangan berani hidup.

Cukup?

Ada ke manusia yang tak pernah sikit pun terbit rasa talam dua muka dalam diri?






Kalau ada, kasi tau aku sebab aku nak belanja dia baskin robbins. Heh.

22 comments:

- elina - said...

oleh kerna berlaku benar,jujur,
aku mngguris banyak hati.

ye la.
aku kejam.

okbai.

- elina - said...

belanja aku woi kakak !

- elina - said...

belanja aku woi kakak !

- elina - said...

belanja aku woi kakak !

- elina - said...

belanja aku woi kakak !

- elina - said...

belanja aku woi kakak !

- elina - said...

belanja aku woi kakak !

- elina - said...

belanja aku woi kakak !

- elina - said...

belanja aku woi kakak !

- elina - said...

belanja aku woi kakak !

- elina - said...

belanja aku woi kakak !

- elina - said...

penat.

okbye.

Pondok Usang said...

mcm tajuk lagu je... Salam Maulidur Rasul.. =)

Aween Md Zahir said...

betul wey,,kalo takot dilambong ombak..jgn berumah di tepi pantai nye punnn ~~ kekeke :p

APi said...

manusia sememangnya tak lari dari hipokrasi..

pemuzik jalanan said...

elina- Cilanat, kau spam aku dik. Haha aiskrim 20sen untuk kau nanti.

Jujur salah, tak jujur lagi salah. Camna nak nak hidup weh?


Pondok usang- Ini tidak adil tidak adil bagiku.... :) Salam sama bang.

Aween- Kemain terus ombak bagai..

APi- Harus ada kan? Hai manusia hipokrit sekalian. Krik krik krik....

hanaahmad said...

saya! saya! saya! yay! ada orang nak belanja saya BR! Yay! ;p

ghost writer said...

semua ada,cuma cara dia nak show kat orang yang berbeda.

satu,dengan begitu keterlaluan(croos da line)

dua,untuk sebagai alasan yang tipis.

cik ciput said...

mcm lagu penakut - yuna..

eh, ni yuna kan?kan? =p

Syf serabai. said...

aku tak hipokrit.ok,aku hipokrit. memang tak boleh lari darinya

Edy said...

kau punya entri ni, menakutkan.

AzwanRamli said...

Erm,jujur adalah hacks apabila batuk...