11 March 2012

Fatwa Pujangga Guitar Chords

by Arai (Sang Pemimpi)


 Em
T'lah kuterima suratmu yang lalu

 E                         Am
Penuh sanjungan kata merayu
 D                        G-F#m-Em
Syair dan pantun tersusun indah, sayang

 Am                       B
Bagaikan madah fatwa pujangga
 

 Em 
Kan kusimpan suratmu nan itu
 E                         Am
Bak pusaka yang amat bermutu

 D                        G-F#m-Em
Walau kita tak lagi bersua, sayang

 B                        Em
Cukup sudah tandamu setia

Chorus.


 E            Em                Am
Tapi sayang sayang sayang
  B            Em
Seribu kali sayang
       B                C-Am-B
Ke manakah risalahku nak kualamatkan


  Em           
Terimalah jawapanku ini

  E          Am 
Hanyalah doa restu Ilahi

  D                  G-F#m-Em
Moga lah dik kau tak putus asa, sayang
  B                  Em
Pasti kelak kita kan berjumpa
  B                   Em
Pasti kelak kita kan berjumpaaaaaa..



Gua pakai capo kat 1st fret, ikut suara lu orang la.Chord,gua bedal dengan ayah tapi sedak dah ni kot. Pepandai lu orang la tambah solo ke chord sus7 ke eh. Gua kan jalanan je, mana tau mende.

Ps:Lagu ni gua nak cc ke kak puaka dengan ucapan selamat bercinta. Kbai.

8 comments:

pembaris said...

tak berminat nak jadi artis utube?

pemuzik jalanan said...

Hah, tak layak. Err tak punya keinginan jugak. Hee.

Edy said...

lama aku tak jenguk sini. maaf jugaklah.

tapi bila aku jenguk ari ni, goddemmit! Fatwa Pujangga tuh!!!!!!

heh. dari jalananlah aku kenal indahnya ini.

hanaahmad said...

hamboih dah pandai main tuju-tuju lagu nampak?

pemuzik jalanan said...

Dii- Lagu kau jugak kan, jadi aku cc ke kau jugak.

Kak- Ini kan memang khas buat awak. Ehem

AkuMuzikFilem said...

wat sendiri ke> nak test. cuba hummingkan

Anonymous said...

deli

Anonymous said...

rasyadeli