06 March 2012

Gadis dua puluhan.

Hari pertama dengan angka hidup yang baru.
Masih canggung rasanya.

Seronok!

Tak, takda la seronok mana.
Makin meningkat usia, makin besar tanggungjawab.
Makin besar tanggungjawab, makin terasa bebannya....
Makin terasa beban......kahwin!

Krik krik krik..... *bunyi cengkerik*

Birah! Birah! Birah!

Hai sume orang, saya anak gadis yang semakin dewasa!

10 comments:

ghost writer said...

slow2 menapak di awal 20an.

kek dah habis makan?

APi said...

tapi puaka tu tetap ada.. kakaka

hanaahmad said...

nak like komen api.

dewasa ke?????

kunun.

pemuzik jalanan said...

ghost- Hee baikk, ahh kek banyak lagi la ghost, simpan sikit.

APi- nak kena bakar ke awak ni hah? grr..

Kak puaka- Eh dewasa la, ni apa awak semua perangai cam bebudak ni. Ish ish...

pembaris said...

list things to do before 20 dah tercapai semua?

AkuMuzikFilem said...

baru 20? oi street musician, next intake UIA bila ya?

pemuzik jalanan said...

pembaris-err ntah wujud ntah tidak list tu. hmm.

AkuMuzikFilem- Haha ada apa pada umur bang? Aihh, next intake bulan 9? Ntah :)

cik ciput said...

wah, dah besar rupanya budak ni...hehe...

Cangkul Emas said...

ah, gua baru taun depan naik 20..tapi mak aku kata badan aku dah cam 30 tahun.

AkuMuzikFilem said...

xla, ok je 20 tu. 5 tahun lepas, saya pun pernah 20, ok je. hehe. aah bulan 9