04 July 2012

Hey laki-laki.


Tak perlu pujuk rayu.
Tak perlu berjanji palsu.
Cukup kau hormat dia.
Sebagai seorang perempuan.


Jaga perilaku.
Jaga tutur bicara.
Dia mungkin nampak tak apa-apa.
Dia nampak manis terus beri senyum mesra.


Dalam hati, kau mana tau.
Segumpal carutan dilepas khas buat kau.



Jaga-jaga.

13 comments:

ஜ miss klanika ஜ said...

carutan juga sbg dedikasi khas buat laki-laki yg tak tahu nk jaga hati wanita

Edy said...

watch out guys,

we got a badass over here.

barulah gangster :)

Cangkul Emas said...

kau hempuk je ngan gitar kau kan senang..

Anonymous said...

jaga-jaga gangster puaka.. =]

Blog Orang Gila said...

senyum tak perlu kata apa2 .
tetapi sekali berkata . confirm panas telinga :)

miza kimbum said...

knp post kau xde button like ? aku nak like ni,

Nissa Jefry said...

bicaranya berbisa :)

Qaseh said...

untuk lelaki yang tak reti bahasa,
ekor mata sudah cukup goyangkan lutut mereka...

Anonymous said...

jangan pandang perempuan sebelah mata. hey.

ghost writer said...

jangan marah sangat, orang ramah dan mesra, hati pun kena terima. hihi

cik ciput said...

fuh..garang giler..jangan selalu mencarut..tak manis..kah3x..

pembaris said...

mencarutlah dengan mata menyorot ganas

Syf serabai. said...

tempatkan dia di carta hati.
*sambil picit kod c am f g.keh keh