14 July 2012

Pelangi.


Buat sang peri.

Aku tau sebelah sayap kau patah,
Kau tak mampu terbang lagi,
Tapi kau tak mau terlihat lemah,
Masih berdegil mahu sendiri.

Aku, punya sepasang sayap.
Masih baru.
Mari, berpaut pada aku.
Kita cari pelangi di langit biru.

Aku ada kau,
Kau ada aku.

Hey...

Aku tau kau kuat.
Aku tau.



Kesayangan saya..
Saya tau ada yang mengganggu awak. 
Saya harap hujan di hati dah berlalu pergi, cepat-cepat diganti dengan pelangi :)

12 comments:

Edy said...

wahwahwah.

untunglah ada sayap ;P

pepol said...

wow,sangat menarik

Anonymous said...

Saya juga sudi hulur sayap. :)

pemuzik jalanan said...

Dii- Sayap aku untuk kau juga. Eh sweet pula.

pepol- makasih :)

Anon- Hey awak sang peri 1. Ayuh sama hulurkan sayap buat sang peri 2.

Anonymous said...

sayap saya masih belum patah, cuma terseliuh sa-dikit je.. =)

pemuzik jalanan said...

Cepat baik. Kami rindu sang peri tisu :D

pembaris said...

harap2 sayap saudari warnanya putih gebu...

Nissa Jefry said...

pasti kau sayang si peri tu kan ? :)

Päk Läng said...

gajah bersayap adalah WIN!

semoga hujan itu cepat² berhenti dan timbulkan pelangi sebelum hadirnya banjir...semoga :)

Cangkul Emas said...

aku gajah yang bersayap, nak bawak jugak?

*gajah di atas bukanlah aku*

Syf serabai. said...

ini suwit ! serius

pemuzik jalanan said...

pembaris- putih belum tentu, gebu memang gebu.

Nissa- Ya, salah satu dari kesayangan saya.

Paklang- Ya, gajah yang comel? Eh, moga-moga :)

Cangkul Emas- Ayuh sama terbang tinggi. Mau?

Syf- Suwit ala gegadis gitteww.