17 October 2011

Manis.

Ini adalah sesi bersama puaka.

Dalam kereta, sumpah aku mengantuk. Aku mintak puaka nombor empat untuk pinjamkan bahu, buat tumpang tidur. Tiba tiba aku perasan dia tenung aku. Lama.

Kakak.
Hmm..


Macam mana la nanti kalau akak dah kahwin.
Eh? Kenapa tanya macam tu?


*Senyum
Lambat lagi tau aby, kakak baru umur berapa.


Tapi tak lama nanti akak kawin jugak kan.
Takdaa takdaa*sambung tidur.


Ntah kenapa aku rasa nak peluk puaka tu kuat kuat. Dem! Si gemok buat aku touching. Aku kakak, tapi kadang kadang tak serupa kakak. Dia risau macam mana aku nak hidup sendiri nanti. Kelakar la awak ni puaka. Nasib kakak syg awak tau?

Manja.

12 comments:

ghost writer said...

dulu aku suka tocer mental budak2 manja nih nak bagi dowang kuat,bagi hati dowang kuat kalau esok2 dowang akan hidup sendiri-sendiri.

Herlisyatt said...

comel sgt sgt sgt :)

hanaahmad said...

ehem ehem. nak kawen lettew~

pemuzik jalanan said...

ghost- jangan la torture aku :( isk hee

herlisyatt- kadang kadang je comel! Eh jarang.

hana- Oii, awak laaa yg nak kawin kan kan. Awww!

Pondok Usang said...

ehem ehem. kite nak kawen lettew~

pembaris said...

berapa umur?

pemuzik jalanan said...

Pondok usang- awak mmg nak kan! ehem, sy tau dahhhh.

pembaris- umur siapa? sy err tahun muda lagi, tahun depan hilang belasannya.

cik ciput said...

aww...manis sungguh 2 beradik nih..haha..adik plak yg risaukan akak ye? =)

*nak pinjam bahu

pemuzik jalanan said...

cik ciput- huu gitu la pulak kan.
mari kakak, sy adaa je :)

hanaahmad said...

hamboihh!!

Mehmed - said...

entah la akak tuh,dik jangan risau tau..akak target umur 25 baru nak kawen..kau kan tu? Ahaks!

dayya said...

hahahha. gile comel sang adik. hahhaha.