10 November 2011

Doktor Cinta.


Aku dah retired. 
Tak reti nak nasihat orang 

sebab...

Aku pun manusia yang kecundang.
Kbai.

Tolong ingatkan aku?

11 comments:

Pondok Usang said...

Dengar lagu ni.. Sentuhan Kecundang - Ekamatra

Jangan cepat mengundur diri.. kamu pasti boleh...

ghost writer said...

sekarang aku nasihatkan kau.

pegi bersara!

cik ciput said...

kecundang sudah? kenapa ni wahai adek...

Mehmed - said...

orang yang kecundang lah yang paling sesuai jadi tuan penasihat..kan? rilek sudah..yuha, hepi-hepi dengan gula-gula buat kau sangat-sangat lupa..bes tak ayat aku..Ahaks!

hanaahmad said...

lu pehal plak adik? abangla dah berpaling tadah? hue hue hue.

takpa, meh sini kakak kacak bergaya datang pujuk. ;p

Apy said...

xmampu nasihat, kita berkongsi situasi.

Heartless said...

Huhu why kecundang ni yang? :')
Cerita lah :)

lelaki serabai bernama SYF. said...

kita sama . tolong ingatkan aku juga

cik ciput said...

org yg penah kecundang kadang2 lebih bijak memberi nasihat, kerana dia dah ada pengalaman masa dia gagal dulu..

*chill lah dek, jom akak blnja eskrem.. =)

pemuzik jalanan said...

pondok usang- nanti sy dengar. Baik, usaha lagi?

ghost- baikk *angkat bendera putih.

cik ciput- hati kak,hati ni la.

med- Itulah kan? Tapi ntahlaa weh. Oh comel ayat kau huu

Kak hana- takmauuu laaaaaa. tanak bangla! Ngeng mari kakak, mari..

pemuzik jalanan said...

Apy- Takpa, aku faham :)

Raja- Biasalah, hati kan.

SYF- Sep! Okay mari sama sama ingatkan ya.

Cik ciput- Manusia gagal tu mmg sy kak. Haha biarlah. Aiskrim? Tapi awk tak pergi cyberjayaaa. Canee :(