29 November 2011

Lari.


Diri?
 Siap.

Gitar?
Siap.

Pakaian?
Siap.


Hati?
Oh, aku tinggalkan di sini sebentar.

Kau orang semua boleh tolong jaga?
Sebentar saja.

Terimakasih.




11 comments:

Edy said...

Huuuraaaah!

Meditasi? Kool.

cik ciput said...

nak ke mana?

*saya boleh tolong jagakan..tukar hati nak?

Heartless said...

Em makcik, ape jadi nih hm?

Syf serabai. said...

aku nak simpan selamanya gitar itu ya.hehehe

ghost writer said...

risau

takut

segan

nak jaga hati kau..haha

hanaahmad said...

aku nak like sejuta kali komen ghost. haha.


hati kau pun mesti puaka kan adik? keh3

pemuzik jalanan said...

edy: yelah. Lari...

kak ciput: Tak jauh mana, balik dah pun ni hee.

macik: takda apa pun, typical me.

syf: maaf, gitar tu kesayangan. Tak bo;eh tinggal hee

ghost: ahh kau mmg. Takpayah jagalah haha

kak hana: sesungguhnyaa awak mmg manusia puaka :p

intan.maisarah said...

hihi . boleh boleh :D

pemuzik jalanan said...

intan: Dah takpayah jaga dah. Pulih dah :p

Nur Aizureen Md Zahir said...

kau yakin kami orang mampu jaga hati kau ?? hehe

pemuzik jalanan said...

Aizureen: Takpayah laa, aku ambil balik! Jaga sendiri haha