06 December 2011

Tamak.

Yang datang semua aku layan.
Tak. Faham tak? Secara tak lansung aku beri harapan.
Tu lah sibuk canang cerita mamat playboy.
Sikit sikit diri pun dah serupa gitu.

Mintak jauh...

14 comments:

hanaahmad said...

kau memang dik..playgirl! ce bagi je zul tu dekat akak kau ni!! jgn nak tamak sangatlah!

ghost writer said...

macam tak caya kau playgirl..cis!

pemuzik jalanan said...

Kak hana: Haha zul? Kata tanak. Nak buat anak ikan je eh hik.

Ghost: Haha mana ada la ghost, aku cam kau. SETIA :)

Edy said...

hotsetap, cenggitu la resamnye ;P

Pondok Usang said...

ya.. bagai anjing dengan bayang-bayang..

pemuzik jalanan said...

Edy: Gila kau. Hot menda. Kau yelah kan. Untunglaa...

Pondok Usang: Oh tamak? Akhirnya apa pun tak dapat? Uish..

Herlisyatt said...

errrr. xde nye heh awk cm gitu
dont worry :P
friendly jah kan ?
:P

pemuzik jalanan said...

Herlisyatt: Peramah sangat. Bahaya jugak. Aihh..

nadieae said...

Kadang kadang tak sengaja pun nak bagi hope kan, erk so bukanlah salah kita seratus peratus kan kan? Huehue.

dayya said...

bak sini zul. haha.

Syf serabai. said...

tidak ku sangka..haha

pemuzik jalanan said...

ep: Eh cakap macam ada pengalaman jee? Tanak ep, setiaa eh hee

kak daya: Heh, nak? Ambik sy kasi haha

Syf: Janganla percaya, tak pun weh haa

nadieae said...

Yela, kekadang nak tanya pasal homework pun dah salah paham. Ha acane tu?

pemuzik jalanan said...

Ep: Kalau pasal tu jangan peduli laa, yang penting niat ep. Niat. Uicehh hee